sábado, 11 de octubre de 2008

COVA DELS FANTASMES 1er., 2on i 3er. dia

1er. i 2on. dia:

La setmana comença complerta a tope..!! tot i que els dos primers dies.. van ser els únics tranquils.. podríem dir que eren vacances!!!.

Varem començar per la posta a punt a mes a mes de la preparació de material, tenir en compte la gent que ens tindria de donar un cop de ma.. que tot plegat eren unes 3 o 4 hores al dia de parlar i revisar el material… desprès com sempre dic.. a la platja a inspirar-se i a veure nenes.. que això sempre m’ha agradat.

Aquí van unes fotos del dia…. I òbviament vaig trobar una ( Xini ) que a tots els meus viatges m'hen trobo i hem faig fotos amb ells.

3er dia:

Arriben los de la tv3… i lo Nicolau.. Nicolau, Nicolau..!!!

Eren bora les 9 i mitra de la nit quan aterren l’equip de tv3, realitzador, productor i càmera….el Narcis, lo quim i le Jaume, ja han arribat

Desprès d’unes abraçades i trencar el gel d’aquella manera que tan m’agrada a mi, que es la d’anar directe al gra, ( aixi queda clar que estic sonat de debo ); Acabem a un pizzeria al Pocoloco, que de fet aconsello a tothom que hi vagi.. pizzes al metro.. vol dir que ( has de demanar un metro de pizza mínim, un xollo ) i boníssimes…

Tot seguit xerrant una mica per el damunt de tot el planning dels 4 dies de treball que teníem, varem anar cap a la nostra mansió i varem ficar hora d’alarma

A les 8 del dematí.. bufa !!

A les 8 del dematí alçats i a les 8:30h cap a l’aigua i primera immersió, per a veure com anem sota l’aigua.. per començar fem la cova de Nereo, es d’un nivell mig baix per gracies a l’inmersio tenim un contacte directe tot l’equip dins de l’aigua i agilitzem el nostre llenguatge sota l’aigua.. moral i resultat : PERFECTE, tot rutlla be..
Lo Nicolau sempre amb el seu estil llar i estilitzat, no deixant-se escapar cap detall, i el nou membre lo Jaume PINYOL, demostra tenir molta experiència i venir molt ben format ( formació a escoles de busseig series ..!!! diguem-ne !!! ).

Aquí van algunes de les fotos...

Desprès de l’immersió tornem al xaletillo i fem un bon dinar ben ric a base de hidrats de carbó ( pasta ) i un bon vaset de lambrusco i sobretot molta aigua, ja que a les 14:30 sant tornem-hi i a l’aigua....

Preparem material.. i l’Antonio hem comunica que la barca de fusta la ( Patrizia ) serà per nosaltres sols i exclusivament per a nosaltres.. així que ja comença la gravació..

Tot l’equip de tv3 i el Joan el fico i el Jaume preparant material, agafant espai per que tot surti be.... serà la primera presa de contacte amb la Cova dels Fantasmes...

La tensió es forta per a tots.. ja que entren per primera vegada a la cova dels fantasmes i es mes... ningú no ha entrat mai en aquesta cova , tret de l’Antonio i un servidor..